Klacht: Bestelling niet ontvangen

Judith V Snippenberg op 03 juni 2024 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste, ik heb een bestelling gedaan via de website v Lidl, eenmaal in winkelwagen naar de betaling kwam ik bij cureweb. Het geld was zo afgeschreven, maar inmiddels 2 maanden verder en nóg niks ontvangen! Meerdere keren contactformulier v cureweb ingevuld, krijg reactie dat ze zsm zullen reageren, maar niks!! Het ging om een tent v €69. Bestelnr 1888.
Zie ook graag of mijn product of mijn geld terug.

Gewenste Oplossing:

Zie graag mijn geld teruggestort, want zie het product niet meer komen na zo'n lange tijd

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Lidl

Heeft op 03 juni 2024 om 20:38 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Judith V Snippenberg

Heeft op 04 juni 2024 om 15:08 geantwoord

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

Goedendag, hier ben ik het niet mee eens, daar ik zojuist weer dezelfde advertentie voorbij zie komen v Lidl, dezelfde tent en dezelfde prijs! Waar komt het vandaan dat ik als reactiekrijg dat het niet bij Lidl vandaan komt?

Gr Judith v Snippenberg

Alle klachten die gemeld zijn door Judith V Snippenberg