Klacht: Bestelling niet ontvangen.

op 23 mei 2020 over Lidl in de categorie Supermarkten

14 april via de webshop een bestelling geplaatst, deze zou op voorraad zijn en dag later verzonden worden.

Na afronden van de betaling krijg ik mail binnen dat verwachte bezorg datum 28 april is (2 WEKEN LATER).
Dag later weer een mail binnen; bestelling wordt in 2 delen bezorgd waarvan deel 2 verwacht blijft op 28 april.

Deel 1 ontvangen voor de verwachte datum. Deel 2 tot heden nog niet ontvangen. 4 mei opgebeld na weer een nieuwe mail (mijn pakket klaar Voor verzending). Klantenservice gaf aan de 30 april overhandigd aan DHL. Ik moest wachten tot woensdag afhankelijk van de Corona vertragingen in t sorteer proces zou bestelling mogelijk 2 dagen later komen.

8 mei VRIJDAG nog geen pakket binnen, weer de klantenservice gebeld. Krijg een brutale medewerker aan de lijn. staat helemaal niets in t dossier, mijn pakket is dezelfde dag pas overhandigd aan DHL. Geen oplossing mogelijk, ik moet maar weer wachten.

Annuleren is ook niet mogelijk. Enige mogelijkheid is vooralsnog wachten op mijn bestelling om vervolgens te retourneren.

DHL geeft ten alle tijden aan niets te hebben ontvangen, enkel aangemeld.

Geld terug zonder te wachten op het pakket. Ik zal nooit meer bestellen bij de LIdL in

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Bsisoem