Klacht: Bestelling niet geleverd, klantenservice onbereikbaar

op 06 december 2018 over Lidl in de categorie Supermarkten

Ik heb op black friday iets besteld bij de lidl. Echter, de beloofde leverdatum (woensdag na Black Friday) is ruimschoots overschreden, maar het pakketje is nog niet in zicht.

Ik heb een track and trace code code, maar die geeft eigenlijk geen nuttige informatie.  Het pakketje zou aanvankelijk vorige week komen, toen gebeurde er niets. De vrijdag daarop gebeld, er werd mij gevraagd tot uiterlijk dinsdag te wachten. Dan zou het er echt zijn. Week te laat dan, maar vooruit.

Zaterdag kreeg ik van lidl een mail dat het zaterdag bezorgd zou worden. Helaas, niets ontvangen. Einde van de dag zag ik alleen dat het verkeerd gesorteerd was. DHL gaaf aan dat het maandag zou komen. Helaas, maandag einde dag weer hetzelfde. Fout, wordt dag later. Dinsdag hetzelfde verhaal en vandaag wederom hetzelfde verhaal.

Ik krijg momenteel ook geen indicatieve datum meer. Ik heb de afgelopen dagen geprobeerd Lidl telefonisch te bereiken, maar stond of heel lang in de wacht, of de lijn is helemaal bezet. De paar keer dat je wel verbinding krijgt geven ze aan dat er problemen zijn, maar dat de track and trace code de juiste informatie zou geven over de datum. In mijn geval is dat waardeloos. Ik heb ook al gemaild, maar ook daarop nog geen enkele reactie ontvangen. Ik vind het nu erg vervelend worden. De beloofde levertijd is nu vele malen overschreden en contact is niet mogelijk.

Levering van het product

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

7 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

7 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 06 december 2018 om 14:41 geantwoord

Heeft op 06 december 2018 om 14:50 geantwoord

Nee, de track and trace code levert niets op. DHL belooft elke dag te bezorgen en doet dat vervolgens niet...

Alle klachten die gemeld zijn door Aaaaaaaaad