Klacht: bestelde tafel online

op 09 januari 2019 over Lidl in de categorie Supermarkten

Ik had een tafel besteld en daar lang op moeten wachten. Toen ik daarna 2x niet thuis was(de eerste keer zonder aankondiging), heb ik de tafel zelf opgehaald bij een DHL punt. Toen ik daar aankwam was de tafel beschadigd. Ik kon de tafel niet bij DHL achterlaten dus moest ik er toch mee slepen. Gebeld met uw medewerker dat ze de tafel moesten komen ophalen en een nieuwe konden brengen. Toen ik hoorde dat dit niet op hetzelfde tijdstip geregeld kon worden heb ik gezegd: dan laat die nieuwe tafel maar, ik heb er de balen van. Wat schets mijn verbazing? ik krijg een mail over de nieuwe bestelde tafel. Ik heb meteen gebeld dat dit niet de bedoeling is en dat ze de bestelling moeten annuleren (half uurtje later). Ik kreeg te horen dat de bestelling niet meer kon worden geannuleerd en dat ik ze maar moest laten komen en dan de tafel 2 x niet accepteren (dit slaat werkelijk nergens op, over efficiëncy gesproken!!). Later heb ik nog een keer gebeld of ik de tafel naar het DHL punt kon brengen omdat ik 11 januari niet de hele dag thuis kan zijn, ik moet namelijk werken…..dat ging niet. Of ik de tafel naar de Lidl vestiging bij ons in de buurt kon brengen? Nee dat ging ook niet…. Of ik de tafel op een ander adres kn laten ophalen….nee dat ging ook niet….U begrijpt dat ik noooooit meer bij de lidl iets ga bestellen… ik ben zeer teleurgesteld en zal ook iedereen afraden om bij de lidl iets online te bestellen.

als de lidl via dhl een sms kan sturen als de bezorger in de buurt is of dat je zelf kunt bepalen waar de de tafel kunt laten bezorgen of ophalen

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 09 januari 2019 om 12:51 geantwoord

Heeft op 09 januari 2019 om 12:55 geantwoord

Hier gaat het alleen over de verkeerd bestelde tafel, hoe gaat het verder met de beschadigde tafel, deze wordt 11 januari opgehaald tussen 08.00 en 18.00 uur. Ik moet werken, wat is hiervoor de oplossing? Ik wil de tafel naar DHL brengen

Reactie van de melder van de klacht Annie@1963

3 maanden geleden - Ik heb zelf geregeld om de tafel naar DHL te brengen bij dezelfde DHL waar ik ze ook zelf heb opgehaald

Alle klachten die gemeld zijn door Annie@1963