Klacht: bestelde ham(poot)

op 15 april 2019 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Drie weken geleden bestelde ik een grote gedroogde ham op een standaard bij de winkel. Ik zou gebeld worden, aangezien dat uitbleef en de poot inmiddels in de folder 20 euro goedkoper was geworden, vroeg ik of die poot al was geleverd. Helaas er was iets mis gegaan en hij kon niet meer besteld worden. Erg jammer aangezien ik een feestje heb. Is er ergens nog een poot op standaard ( gedroogde ham) in voorraad?

Gewenste Oplossing:

Als er toch nog ergens zo'n poot opduikt en ik die voor het weekend ergens kan ophalen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 15 april 2019 om 09:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Ennazus63