Klacht: Beschimmelde kaas en service

op 08 februari 2019 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte mevrouw meneer,

Als trouwe Lidl klant wil ik toch wat kwijt.

Ik heb drie keer nu beschimmelde kaas gekocht, merk Groene Hart, jonge kaas. In de verpakking zie je het niet, maar thuis als je hem open maakt allemaal groene stippen met schimmel. Vandaag toch maar terug gegaan naar de Lidl op de Zandweert in Deventer.

Mag ik van een medewerkster in de winkel een nieuwe pakken en achteraan sluiten in de lange kassa rij. Behoorlijk dubbel vervelend, weer in de rij…. terwijl ik als ik bij de kassa ben daar geen extra handeling gedaan hoeft te worden. Wat dan prettiger is, is dat ze even mee loopt en het gelijk afhandeld.

Met vriendelijke groet,

Sophie Wiersema

Gewenste Oplossing:

Even mee lopen naar de kassa zodat je niet nog een keer in de rij hoeft, of als dat niet kan het ter plekke regelen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 08 februari 2019 om 19:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door SB Wiersema