Klacht: Beschimmelde bramen

op 09 mei 2019 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Gistermiddag 2 doosjes bramen gekocht ( in de reclame). Ik wil ze vanmorgen opeten maar 80% is al wit beschimmeld en dus niet meer eetbaar.

Gewenste Oplossing:

Ik wil een vergoeding voor de bramen. Het is tevens mijn 2e slechte ervaring bij Lidl Steenwijk in 1 maand tijd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 09 mei 2019 om 13:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Van Dalen,

Wij betreuren de negatieve ervaring met uw bramen en willen u bedanken voor het melden hiervan.

Op 7 mei 2019 hebben wij u een brief gestuurd met daarbij een tegemoetkoming voor het ontstane ongemak. Deze zal naar verwachting volgende week bij u worden bezorgd.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Uw Lidl team

Alle klachten die gemeld zijn door melinda_vandalen