Klacht: Bella Cafe espresso

op 11 januari 2019 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

wij hebben al een behoorlijke tijd last van lekkage bij het koffiezetten
met de dolce gusto vorig jaar eerst een gebruikt toestel gekocht op marktplaats. de bij lidl aangeschafte cupjes lekten de ene keer wel ende andere keer niet. Nieuwe onderdeel besteld voor het apparaat.
Er gingen een paar goed, maar dat duurde maar even.
De koffie machine maar naar de kringloop gedaan.
Dan maar een nieuwe machine gekocht, de koffie zelf is lekker( als het tenminste goed gaat) Helaas wéér lekkage. toen maar originele cupjes gekocht.
Geen enkel probleem 100% goed.Dus was die machine die we naar de kringloop gebracht hadden ( met nieuw onderdeel) gewoon niks mee aan de hand! Nu een jaar later ( het probleem zal toch nu wel eens verholpen zijn???) weer eens die van de Lidl proberen. Jeeetje ze lekken nog steeds! Ons vermoeden werd bevestigt toen wij meerdere mensen zagen die dezelfde klachten hebben.

Gewenste Oplossing:

Vergoeding van een aantal pakken( tegoedbon o.i.d)
en bericht als het probleem opgelost is.
Wij vinden deze koffie erg lekker, als het probleem opgelost is
gaan we het nogmaals proberen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 11 januari 2019 om 13:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door HJ85