Klacht: Asosiaal gedrag personeel

-Anoniem-1234 op 05 februari 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Lidl Weert. Vrijdag 5-2-2016 rond 17.00 uur.
De dame die op dat moment op de afdeling van de verse broodjes werkte, toonde asociaal gedrag tegenover haar klanten. Ze beschuldigde mij ervan dat ik broodjes aanraakte en niet in mijn zakje deed. Terwijl die broodjes er al lagen en dus hoef ik die niet te pakken. Ik gaf dit aan waarop ze mij vervolgens op een onacceptabele toon aansprak! ‘Bril op en het nog niet zien!’ Etc. Kwam ook heel bedreigend over. Andere klanten die dat wel deden sprak ze niet aan. Dit soort gedrag van jullie personeel accepteer ik niet. Daarbij raakt ze zelf alle broodjes aan zonder handschoentjes. Wie is er dan onhygiënische bezig…

Gewenste Oplossing:

Dit is de laatste keer dat ik in dit filiaal ben geweest. Zo ga je niet met klanten om. Het personeel een cursus 'omgaan met klanten' aanbieden.
Verandering in de bakkerij. Personeel de broodjes ook niet laten aanraken zonder hygiënische handschoenen en eventueel tangen zodat klanten deze ook niet hoeven aan te raken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 06 februari 2016 om 15:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door