Mijn Klacht:
Lidl Weert. Vrijdag 5-2-2016 rond 17.00 uur.
De dame die op dat moment op de afdeling van de verse broodjes werkte, toonde asociaal gedrag tegenover haar klanten. Ze beschuldigde mij ervan dat ik broodjes aanraakte en niet in mijn zakje deed. Terwijl die broodjes er al lagen en dus hoef ik die niet te pakken. Ik gaf dit aan waarop ze mij vervolgens op een onacceptabele toon aansprak! ‘Bril op en het nog niet zien!’ Etc. Kwam ook heel bedreigend over. Andere klanten die dat wel deden sprak ze niet aan. Dit soort gedrag van jullie personeel accepteer ik niet. Daarbij raakt ze zelf alle broodjes aan zonder handschoentjes. Wie is er dan onhygiënische bezig…
Gewenste Oplossing:
Dit is de laatste keer dat ik in dit filiaal ben geweest. Zo ga je niet met klanten om. Het personeel een cursus 'omgaan met klanten' aanbieden.
Verandering in de bakkerij. Personeel de broodjes ook niet laten aanraken zonder hygiënische handschoenen en eventueel tangen zodat klanten deze ook niet hoeven aan te raken.
