Klacht: artikel niet aanwezig

op 07 februari 2019 over Lidl in de categorie Supermarkten

Afgelopen maandag 4 febr 2019 kregen wij de nieuwe folder van de opening Lidl te Pijnacker.
Dol enthoussiast waren mijn man en ik daar er hele leuke aan biedingen in deze folder staan. Er staat duidelijk vermeldt in de folder dat de aanbiedingen geldig zijn vanaf woensdag 6 febr 2019.
Door persoonlijke omstandigheden zoals werk, zijn wij niet in de gelegenheid geweest om op de dag van de opening, woensdag 6 febr naar de nieuwe Lidl te gaan. Dus op donderdag 7 febr in de vroege ochtend, leuk boodschappen doen bij de nieuwe LIdl.
Ons doel was , buiten de normale huishoudelijke boodschappen, ook te kijken en te kopen de naaimachine en de krabpaal voor onze lieve huisvrienden. Geslaagd voor de naaimachine maar konden de krabpaal niet vinden. Wij hebben na lang zoeken een medewerker gevraagd en deze vertelde dat de krabpaal aanbieding alleen geldig was op de dag van de opening. Teleurgesteld naar huis en nog even goed in de folder gekeken of dit inderdaad vermeld was dat t een openingsaanbieding was. Maar nee het staat op dezelfde pagina van de naaimachine. Ze staan zelfs naast elkaar in de folder.
Nu willen wij graag zo n krabpaal voor onze huisvrienden maar de medewerker vertelde bovenstaande. En nu ????

Zou graag nog deze super krabpaal voor onze dierenvrienden voor de folder prijs van 15.00 willen aanschaffen

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 07 februari 2019 om 15:42 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Xaja