Klacht: Aanbieding bord word niet nagekomen

op 08 september 2019 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik zie een bord. We zijn begonnen staat er op. Producten van de uiterste datum voor 25 cent. Ik check voor de kassa, want al het brood ligt op vandaag. Nee dat gaat morgen in. Ehhh maar het bord staat er vandaag. Nou daar staat toch niet op wanneer het begint. Ehhh jawel er staat we zijn begonnen. Ik kon vertrekken zonder de aangegeven korting en werd er nog om afgesnauwd ook. Sorry, maar ik moet schrapen voor mijn boodschappen. Dan is dit geweldig. Tot je merkt dat ze het aankondigen, maar het niet uitvoeren. Ik voel mij belazerd hiermee. Bovendien staat op de broodsluiting dat het 80 cent kost en je betaald 1,09 per brood. Dubbel zuur.

Gewenste Oplossing:

Als er alsnog uitgevoerd word waar mee voor de deur de klanten beloftes over krijgen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 08 september 2019 om 14:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Ellen1968ellen