Klacht: Libelle nr 30

op 30 juli 2016 over Sanoma in de categorie Media

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We zijn op vakantie geweest Libelle nr 30 niet ontvangen !

Gewenste Oplossing:

Altijd op tijd verder geen klachten

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Sanoma in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sanoma een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sanoma

Heeft op 01 augustus 2016 om 11:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Van de Griend - De Willigen,

Vervelend om te horen dat u nummer 30 niet heeft ontvangen. Wij gaan ervoor zorgen dat u het nummer alsnog thuis ontvangt. Binnen 4 of 5 werkdagen heeft u deze in huis. Wij wensen u alvast heel veel leesplezier.

Met vriendelijke groet,
Sanoma Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door edithgriend@gmail.com