Klacht: Libelle nr. 26 niet ontvangen

op 19 juni 2016 over Sanoma in de categorie Media

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Sanoma in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sanoma een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sanoma

Heeft op 20 juni 2016 om 08:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw van der Pijl- van Dijk,

Hartelijk dank voor uw bericht waarin u aangeeft de Libelle niet te hebben ontvangen. Onze excuses hiervoor. We sturen deze nogmaals naar u toe. U ontvangt deze binnen drie tot vijf werkdagen.

Wij wensen u alvast veel leesplezier.

Met vriendelijke groet,
Webcare Team Sanoma

Alle klachten die gemeld zijn door 1936Neeltje 1