Klacht: Libelle nr. 21 niet ontvangen abonnr. 3506922

op 23 mei 2016 over Sanoma in de categorie Media

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb vanmorgen 2 x gebeld (23 mei), 2 x respectievelijk 15 minuten en 6 minuten in de wacht gestaan. Daar kan ik een een paar bladen voor kopen!!

Ik wil nalevering van Libelle 21, die niet is bezorgd. Ik kan dit alleen doorgeven per telefoon die niet wordt opgenomen.
Graag per omgaande nalevering en uw bevestiging.

M. van Gent

Gewenste Oplossing:

Nvt

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Sanoma over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Sanoma in behandeling genomen

Sanoma

Heeft op 24 mei 2016 om 09:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw van Gent,

Erg vervelend dat u het niet telefonisch heeft kunnen doorgeven. Gisteren was het inderdaad erg druk bij onze telefonische klantenservice en excuses voor het ongemak. Wij zorgen ervoor dat u de Libelle nr. 21 alsnog ontvangt en wij hopen dat het in de toekomst niet meer voor zal komen.

Met vriendelijke groet,
Sanoma Webcare Team

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sanoma een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Marijke van Gent