Klacht: libelle niet ontvangen

op 25 november 2016 over Sanoma in de categorie Media

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb deze week mijn libelle van 23/11/2016 niet ontvangen.
Het is nu vrijdag en de post is al langs geweest !

Gewenste Oplossing:

Ik zou mijn libelle graag nog opgestuurd krijgen .

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Sanoma over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Sanoma in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sanoma een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sanoma

Heeft op 29 november 2016 om 16:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Wuytack,

Wat vervelend dat u Libelle niet heeft ontvangen. Excuses voor het ongemak. Omdat wij geen inzicht hebben in abonnementen binnen België raad ik u aan contact op te nemen met 0800/630.10 of www.magstore.be/contact.

Zij zullen u uiteraard een nieuwe editie toesturen. Wij wensen u nog veel leesplezier.

Met vriendelijke groet,
Sanoma Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door Chris Wuytack