Klacht: Libelle niet ontvangen

op 17 juli 2016 over Sanoma in de categorie Media

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Week 31 Libelle niet ontvangen.
Abonneenummer 03354608

Gewenste Oplossing:

Nazending week nr 31

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Sanoma over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Sanoma in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sanoma een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sanoma

Heeft op 18 juli 2016 om 09:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Schats,

Hartelijk dank voor uw bericht waarin u aangeeft de laatste editie van Libelle niet te hebben ontvangen. We sturen deze editie nogmaals naar u op. U heeft deze editie binnen drie tot vijf werkdagen in huis. Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Webcare team Sanoma

Alle klachten die gemeld zijn door lucie46