Klacht: Libelle niet ontvangen

op 12 mei 2016 over Sanoma in de categorie Media

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Libelle nummer 14 heb ik nooit ontvangen. Dit heb ik gemaild aan de klantenservice via info@

Gewenste Oplossing:

Als ik deze nummer 14 ontvang

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Sanoma over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Sanoma in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sanoma een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sanoma

Heeft op 13 mei 2016 om 08:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Vastmaar,

Hartelijk dank voor uw bericht waarin u aangeeft dat u Libelle 14 niet heeft ontvangen.

Wij helpen u graag verder en versturen deze alsnog zo snel mogelijk. U ontvangt de editie volgende week in huis.

Wij zijn dat u sinds het einde van februari een nieuw abonnement heeft. Deze dient u opnieuw te koppelen met abonneenummer 24823017.

Met vriendelijke groet,
Sanoma Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door Cobie991