Klacht: libelle niet bezorgd

op 14 augustus 2016 over Sanoma in de categorie Media

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

afgelopen week de libelle niet ontvangen

Gewenste Oplossing:

als ik een bon krijg om de libelle in de winkel kan kopen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Sanoma over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Sanoma in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sanoma een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sanoma

Heeft op 15 augustus 2016 om 10:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Mevrouw Wolthuis,

Hartelijk dank voor uw bericht waarin u aangeeft Libelle niet te hebben ontvangen vorige week. We hebben dit voor u nagekeken en sturen de editie nogmaals op naar u. U ontvangt deze ongeveer binnen drie tot vijf werkdagen. Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Webcare team Sanoma

Alle klachten die gemeld zijn door lkhandor