Klacht: libelle

op 20 maart 2017 over Sanoma in de categorie Media

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

niet ontvangen

Gewenste Oplossing:

libelle alsnog toe gestuurd krijgen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Sanoma in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sanoma een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sanoma

Heeft op 21 maart 2017 om 11:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Peperkamp Kempen,

Hartelijk dank voor uw bericht waarin u aangeeft dat u de Libelle niet heeft ontvangen.

Wat een vervelende situatie. We hebben direct in onze gegevens gekeken en zien dat de editie inmiddels naar u is nagestuurd. Laat u het ons weten mocht het nogmaals voorkomen?

Met vriendelijke groet,
Sanoma Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door B .Peperkamp