Klacht: Libelle

op 16 juli 2016 over Sanoma in de categorie Media

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Afgelopen week geen Libelle ontvangen

Gewenste Oplossing:

Nabezorging

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Sanoma over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Sanoma in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sanoma een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sanoma

Heeft op 18 juli 2016 om 09:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Textor,

Hartelijk dank voor uw bericht waarin u aangeeft de laatste editie van Libelle niet te hebben ontvangen. We sturen deze editie nogmaals naar u op. U heeft deze editie binnen drie tot vijf werkdagen in huis. Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Webcare team Sanoma

Alle klachten die gemeld zijn door DinieT