Klacht: Libelle

op 21 juni 2016 over Sanoma in de categorie Media

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Afgelopen donderdag Libelle niet ontvangen ,ik meen week 26, hoop dat deze mij nagestuurd kan worden..
Met vriendelijke groeten,
Diny Stekelenburg
Veerseveste 18
3432-RE Nieuwegein

Gewenste Oplossing:

Als deze ik deze alsnog ontvangt?

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Sanoma over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Sanoma in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sanoma een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sanoma

Heeft op 23 juni 2016 om 11:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Stekelenburg - Van Woudenberg,

Erg vervelend dat u de afgelopen week uw Libelle niet heeft ontvangen. Wij hebben deze inmiddels nagestuurd en u kunt deze binnen 4 of 5 werkdagen thuis verwachten. Wij hopen dat het in de toekomst niet meer voor zal komen en heel veel leesplezier.

Met vriendelijke groet,
Webcare Team Sanoma

Alle klachten die gemeld zijn door r.stekelenburg@gmail.com