Klacht: libelle

op 04 juni 2016 over Sanoma in de categorie Media

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

deze week niet bezorgd.

Gewenste Oplossing:

gaarne nabezorging

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Sanoma over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Sanoma in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sanoma een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sanoma

Heeft op 04 juni 2016 om 12:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Smit,

Hartelijk dank voor uw bericht waarin u aangeeft dat u Libelle niet heeft ontvangen deze week.

Allereerst onze oprechte excuses voor het ongemak. Wij helpen u graag verder en hebben naar aanleiding van uw bericht de Libelle nogmaals besteld. U ontvangt deze binnen vijf werkdagen.

Wij wensen u nog veel leesplezier toe!

Met vriendelijke groet,
Sanoma Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door c.smit.