Klacht: Libelle 54 van 2017 niet ontvangen

op 26 januari 2018 over Sanoma in de categorie Media

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste Sanoma,

Ik heb het laatste nummer, Libelle 54, van 2017 niet ontvangen.
Ik heb hier al eerder een klacht over ingediend, maar nog steeds niets ontvangen.
Graag ontvang ik, alsnog, het laatste nummer van Libelle van 2017.

Met vriendelijke groet,

Marie Louise Matton

Gewenste Oplossing:

Als ik Libelle nummer 54 in huis heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sanoma

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sanoma nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Sanoma in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sanoma een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sanoma

Heeft op 15 februari 2018 om 13:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Matton,
Bedankt voor uw bericht op klacht.nl.
Wij kunnen zien dat dit nummer inmiddels is nagezonden.
Mocht er toch nog iets zijn waar wij u mee kunnen helpen dan horen wij dat graag.

Met vriendelijke groet,
Sanoma Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door marielouise27