Klacht: libelle

op 23 januari 2014 over Sanoma in de categorie Media

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Sanoma in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sanoma een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sanoma

Heeft op 27 januari 2014 om 10:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Franssen,

Hartelijk dank voor uw bericht waarin u aangeeft de Libelle niet te hebben ontvangen. Het spijt ons te horen dat u de Libelle niet heeft ontvangen. Volgens onze gegevens is de Libelle inmiddels aan u nagezonden. Wij willen u onze excuses aanbieden voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Sanoma Webcare Team

Reactie van de melder van de klacht hermannes

3 jaren geleden - klacht is opgelost groeten Herman

Alle klachten die gemeld zijn door hermannes