Klacht: mijn aankoop bedrag niet terug ontvangen/heroepingsrecht 14 dagen/gisteren aangemeld en gelijk geannuleerd

Hans van berg op 24 mei 2023 over lexamore.nl in de categorie Datingsites

onder ordernummer
CQC3L3G4XXNWRP52JEE0

gisteren een fulmemberchip aangekocht bij lexamore van 50 euro voor 1 maand en had er spijt van,gelijk contact gezocht met lexamore om dit incident op te lossen.Dit is het antwoord van lexamore.
Heb wel 50 euro betaald en krijg na uurtje 6,29 retour ???????????
————————————————————————————————————————–

Jouw vraag aan onze customer care

(Houd er rekening mee dat dit bericht automatisch is vertaald naar het Nederlands, je vindt ook hieronder een versie in het Engels.)

Beste Hans,

Bedankt dat je contact met ons hebt opgenomen.

We hebben je abonnementsbetaling zoals gevraagd teruggestort.

Houd er rekening mee dat restituties pro rata worden gedaan, je betaalt dus slechts voor de tijd dat je gebruik hebt gemaakt van je abonnement. Omdat je terugbetaling hebt aangevraagd op 23 mei, 2023, ontvang je een totaal van €6.29.

Dit wordt binnenkort aan je terugbetaald en we hebben ook je automatische verlenging geannuleerd, zodat er in de toekomst geen kosten meer in rekening worden gebracht.

Bedankt dat je contact met ons hebt opgenomen, laat het ons weten als er iets anders is waarmee wij je kunnen helpen!

Nikki
—————————————————————————————————————————–

Volgens artikel 6.3 heeft ieder koper het recht binnen 14 dagen te kunnen annuleren en het recht op volledige aankoop terug te krijgen.
Lexamore werkt daar niet aan mee, volgens artikel 6,3 zou ik mijn volledige aankoopbedrag terug moeten ontvangen.
Hun eigen algemene voorwaarden staat erin vermeld.

6.3 Recht om direct na Aankoop te annuleren

Memberships starten na bevestiging van de Aankoop. Overeenkomstig de toepasselijke wetgeving heeft u vanaf de dag na Aankoop 14 dagen de tijd om gebruik te maken van uw recht om deze (zonder opgaaf van redenen) te annuleren door invulling van het annuleringsformulier dat hier beschikbaar is, of door een e-mail te sturen naar het adres dat vermeld staat in onderstaande paragraaf ‘Verzoeken en Klachten’. De terugbetaling zal worden gedaan binnen 14 dagen na de datum waarop wij van uw besluit tot annulering in kennis werden gesteld en plaatsvinden en via dezelfde Betaalmethode die u voor de oorspronkelijke Aankoop heeft gebruikt.

Als u voor het einde van de annuleringsperiode inlogt op uw account en gebruik maakt van de Diensten, vormt de eerste inlog na de Aankoop van een Membership een uitdrukkelijk verzoek door u om onmiddellijke toegang te krijgen tot de Diensten, waarvoor u moet betalen.

Op de Helppagina kunt aanvullende informatie vinden over de reikwijdte en toepassing van uw recht tot annulering.

Er word niet aangehouden.

mijn aankoop bedrag terug krijgen van 50 euro.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over lexamore.nl

Reactie van de melder van de klacht Hans van berg

1 jaar geleden - Dit abonnement heb ik afgesloten. Lexa −7,49 Omschrijving Naam: Lexa Omschrijving: B62K6D47KQ683VB2JEE0 0180313822043651 LEXA .NL Kenmerk: 18-05-2023 11:07 0180313822043651 Valutadatum: 18-05-2023 Datum 18 mei 2023 Tegenrekening Type Ingedeeld Vrije tijd Verder verdeeld Overig Op 18 mei. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Dit fulmemberchip heb ik gisterenavond afgesloten met spijt en heb u ook de officiële gegevens geven van lexamore, om dit bedrag ad 50 euro terug te gaan storten op mijn rekening. Lexa −50,00 Omschrijving Naam: Lexa Omschrijving: CQC3L3G4XXNWRP52JEE0 0180314339135344 LEXA MORE.NL Kenmerk: 23-05-2023 19:59 0180314339135344 Valutadatum: 23-05-2023 Datum 23 mei 2023 Tegenrekening Type Ingedeeld Vrije tijd Verder verdeeld Overig Deze 50 euro wens ik terug te ontvangen,omdat ik de annulering formulier heb ingevuld en deze naar u toe heb gestuurd,volgens algemene voorwaarden van lexamore. Waar blijft mij 50 euro ? En waarom sluit lexa een verkeerde account,terwijl het schrijven van bank en mail zeer overzichtelijk is.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over lexamore.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hans van berg