Klacht: Lexa

op 14 januari 2019 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

onrechtmatige automatische incasso afgeschreven van mijn bankrekenig onder vermelding van MeeticSAS Lexa , betalingskenmerk P4315469380353508P
Omdat ik niets met Lexa te maken heb en geen machtiging automatische incasso heb gegeven .

Adyen opheffen van automatische incasso en nooit meer doen

1 dag geleden - Ik heb een email gestuurd naar Adyen over deze klacht.

20 uur geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

20 uur geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 15 januari 2019 om 09:26 geantwoord

Geachte heer⁄mevrouw,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers. Adyen is enkel een technische dienstverlener, voor vragen over uw individuele betalingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de winkel waar u de bestellingbetaling heeft gedaan. Dit geldt ook voor eventuele terugboekingen van succesvolle betalingen.

Wanneer u ons een PSP-nummer of een printscreen van het bankafschrift kunt toesturen via support@adyen.com, kunnen wij proberen de transactie te achterhalen.

Mislukte betalingen binnen de Google PlayStore worden meestal binnen 3 werkdagen teruggeboekt door Google. Voor meer vragen over App ⁄ in-App aankopen, zie g.co⁄payhelp

Wij horen het graag als er meer vragen zijn.

Adyen Support
support@adyen.com