Klacht: Levring retour naar verzender zonder goede reden

op 21 maart 2020 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

DPD maakt zelf een keuze om ons pakket niet af te leveren. Via track and trace is er geconstateerd dat het pakket terug naar de verzender is. Er is nooit iemand aan de deur geweest en er is ook geen briefje in de brievenbus achtergelaten.
Als code is opgegeven dat wij met vakantie zijn, wat helemaal niet zo is. Misschien interpreteren zij zelf op voorhand dat wij gesloten zijn vanwege het corona virus, ons bedrijf heet Icore Gym, Health Beauty supply. Doordat het product nu niet geleverd is kunnen wij vervolgens onze producten weer niet uitleveren. Ik moet de bestelling nu opnieuw plaatsen en heb de producten waarschijnlijk pas over een week. Het is nog maar de vraag of ik het teruggestuurde pakket van de verzender ook weer volledig terugbetaald krijg, en wanneer…..

Gewenste Oplossing:

DPD moet jun verantwoording nemen. Ik moet hun fout (probleem) nu zelf gaan oplossen. Zij doen een onterechte aanname waardoor ik schade heb. Enige compensatie zou wel op zijn plaats zijn. Daarnaast vraag ik mij af of ze bij de volgende levering weer hetzelfde doen....

Alle klachten die gemeld zijn door icoresupply