Klacht: Levertijden onbekend

op 08 mei 2020 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

22 april besteld, bevesting ontvangen. Leverdatum 29 april 2020
23 april melding over vertraging bestelling.
Hoor tot en met 3 mei niets meer.
3 mei ontvang weer een bevestiging van mijn bestelling plus een track trace code. Pakket is aangemeld bij post.nl
7 mei ontvang weer een melding een vertraging van de bestelling en de tracktrace code is verdwenen.
Zoek contact met bonprix via whatsapp maar daar komt nooit een reactie op.
8 mei nu voor de derde keer krijg ik een melding van vertraging.
Contactformulier over deze gang van zaken ingevuld en tot op heden geen reactie.
Dit herft niets meer met Corona te maken en post.nl de schuld geven is niet netjes. Als je zelf niets aanleverd kunnen ze ook niets bezorgen. En waarom mijn pakket nu 3x overnieuw is ingepakt is mij ook een raadsel.

Gewenste Oplossing:

Ik eis directe levering van mijn betaalde goederen. Ik accepteer niets anders meer.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bonprix over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bonprix in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bonprix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bonprix

Heeft op 11 mei 2020 om 13:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant, wij hebben uw bericht in goede orde ontvangen. U hebt een vraag over uw bestelling. Wegens onvoorziene logistieke omstandigheden heeft een aantal pakketten enkele werkdagen vertraging. Inmiddels is uw bestelling onderweg, u kunt deze binnen enkele werkdagen verwachten. We bieden u onze excuses aan voor het ongemak. Het team van bonprix

Heeft op 12 mei 2020 om 14:52 geantwoord

De helft is maar geleverd. Ineens terwijl alles op voorraad was gaat alles in backorder.

Alle klachten die gemeld zijn door Bixie