Klacht: levertijd > 5 dagen

op 05 januari 2013 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een pakket is op 2 januari (2013) aan UPS meegegeven voor vervoer van Amsterdam naar Den Haag.

Zowel op donderdag 03/01 als op vrijdag 04/01 krijg ik bij “track / trace” de melding: “Het pakket is in een UPS-gebouw achtergelaten” (Rotterdam).

Uiteraard gebeld, maar er is mij geen oplossing geboden (behalve gewoon afwachten). Dat betekent dat ik het in ieder geval niet voor maandag 07/01 zal ontvangen. Dus ten minste 5 dagen voor vervoer van A’dam naar Den Haag! Voor een koeriersdienst ?!!?!!?? In de 19e eeuw was het pakket er al dagen geweest ; met een postkoets welteverstaan…

Gewenste Oplossing:

Levering zonder verdere vertraging en terugstorting van de koerierskosten. Het gaat mij niet om dit geld, dus stort het maar op de rekening van een goed doel (bijv hartstichting).

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 25 april 2017 om 10:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Klant,

Het spijt ons dat wij niet tijdig hebben kunnen reageren op Uw klacht. Uw klacht is belangrijk, omdat dit ons helpt om de service naar onze klanten te verbeteren.

Sinds 12 April 2017 zijn wij actief op dit forum en vanaf heden zullen wij er zorg voor dragen, dat alle klachten geplaatst op dit forum door ons in behandeling genomen worden. Wij streven ernaar om onze klanten een zo groot mogelijke service te bieden en zullen er alles aan doen om eventuele klachten zo snel mogelijk naar tevredenheid van onze klanten op te lossen.

Met vriendelijk groet,

UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door Erik09