Klacht: levertijd > 5 dagen

op 05 januari 2013 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Een pakket is op 2 januari (2013) aan UPS meegegeven voor vervoer van Amsterdam naar Den Haag.

Zowel op donderdag 03/01 als op vrijdag 04/01 krijg ik bij “track / trace” de melding: “Het pakket is in een UPS-gebouw achtergelaten” (Rotterdam).

Uiteraard gebeld, maar er is mij geen oplossing geboden (behalve gewoon afwachten). Dat betekent dat ik het in ieder geval niet voor maandag 07/01 zal ontvangen. Dus ten minste 5 dagen voor vervoer van A’dam naar Den Haag! Voor een koeriersdienst ?!!?!!?? In de 19e eeuw was het pakket er al dagen geweest ; met een postkoets welteverstaan…

Levering zonder verdere vertraging en terugstorting van de koerierskosten. Het gaat mij niet om dit geld, dus stort het maar op de rekening van een goed doel (bijv hartstichting).

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

8 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPS nog niet in behandeling is genomen.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

UPS