Klacht: Levertijd

op 15 april 2020 over Topbloemen.nl in de categorie Internetshops - Bloemen en planten

Op vrijdagochtend 10 april heb ik een bos bloemen besteld en aangegeven dat het geleverd moet worden op 14 april mede dat mijn dochter jarig is. Krijgt direct een mail terug dat op 15 april geleverd wordt ivm drukte, daarbij was een factuur met datum 15 april erop. Ik heb dadelijk teruggemaild daarin gevraagd en uitgelegd dat dochter een beperking heeft, in begeleid wonen zit en een lage IQ en dat zij heel verdrietig is dat ze geen bezoek mag ontvangen ook niet op haar verjaardag. Hoor totaal niets van vanmorgen pas dat vandaag geleverd wordt en vanmiddag excuusmail wegens drukte niet gelukt. Op de recencies van afgelopen dagen lees ik van anderen dat op tijd is geleverd. Mijn dochter was gisteren en de halve dag vandaag verdrietig dat zij van haar moeder, ik dus, niets had gekregen. En als moeder die 2,5 uur reizen vandaan woont staat dan machteloos en wil je het allerliefst naar haar toe om te troosten wat niet kan en mag. Vandaag weer mail verstuurt en zelfs vanmddag een aantal keren (4 tot 6 keer) gebeld omdat nog steeds niets was bezorgt. Ik krijg een muziek te horen daarna een telkens dezelfde bandje waarin gezegt wordt er zijn minstens 25 wachtende voor je en wordt opgehangen. Ik vindt dit een erg schoftige behandeling zowel telefonisch als de excuusmail wat standaard is. Zo ga je niet met klanten om

Minimaal de bezorgkosten terug. Dat de bezorgtijd aanvinken wordt aangepast. Want als ik gezien had dat pas bezorgen 15 april pas kon had ik naar een ander gegaan. Je wordt achteraf na betaling voor blok gezet en kan je niet terug.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Topbloemen.nl over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Topbloemen.nl in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Topbloemen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Topbloemen.nl

Heeft op 22 april 2020 om 12:29 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Duimelijntjje