Klacht: Levertijd

op 19 oktober 2016 over Dell in de categorie Electronica - Computers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een inspiron 13″ 5000 besteld. 949 euro
Verzendtijd 1-3 dagen.
Ik heb centerpoint gebeld met de vraag wanneer kan ik mijn laptop verwachten, antwoord 1 uiterlijk 3 dagen voor verzending….
Nu komt het, hij wordt uit China geleverd…..
Levertijd… Nog een keer 7 dagen….
Zet dan op Internet of geef instructies aan centerpoint dat de levertijd ook nog een week duurt.
Dan had ik een andere keuze kunnen maken, nu is het ja dat weten we. Maar we kunnen er niks aan doen. Annuleren ik kan een aanvraag doen…
Nog de vraag of het goedgekeurd word???
……

Gewenste Oplossing:

Duidelijkheid naar klanten over verwachtte levertijd.
Als ik de laptop al had of zeker wist dat ik mijn geld snel terug kreeg of een alternatiebe laptop.
Die wel binnen een paar dagen geleverd kan worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dell

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dell nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht RW Onderhoud

1 maand geleden - Vandaag zou mijn laptop geleverd worden. Ik had tegen de telefoniste gezegd dat de bestelling gewoon bleef staan. Geen bericht van anulering gehad. Blijkt de bestelling toch geannuleerd... Oke, ik dacht bel maar even. De keuze om een medewerker te spreken zit niet in het keuzemenu... Dan maar 2x een verkeerd nummer intoetsen.... Ik wordt doorgeschakeld.... Na 12 minuten in de wacht maar opgehangen, het is immers onder lunchtijd. Later nog een keer geprobeerd, met ordernummer. Krijg een bandje dat de bestelling geannuleerd is, daar was ik toevallig ook achtergekomen. Alleen nu wil ik graag weten wanneer ik mijn 949 euro terug krijg, zodat ik nu bij een klantvriendelijk bedrijf een laptop kan aanschaffen. Nu maar met een ander nummer bellen...misschien willen ze me niet spreken... Heb immers een klacht via deze site kenbaar gemaakt.. Nu weer in de wacht... 8minuten.. Probeer het morgen maar weer... waarschijnlijk onderbezetting vanwege herfstvakantie...

Alle klachten die gemeld zijn door RW Onderhoud