Klacht: Levertijd

op 02 juli 2016 over H&M in de categorie Kledingwinkels

Op 21 juni besteld, het is nu al 1 juli. Nog steeds niks binnen. Had een grote bestelling gedaan van ruim 300 euro. H&M houd mensen gewoon voor de gek. Aan de telefoon geven ze aan dar er iets mis is gegaan maar ze weten niet wat. Nou het is heel duidelijk dat jullie dat pakket gewoon niet verzonden hebben. Er staat namelijk al dagen ‘ zending is aangemeld maar nog niet ontvangen door postnl’. Sturen ze me nog wel naar postnl om te vragen wat er aan de hand is. Hoe moet hun dat nou weten als ze niks hebben ontvangen. Wees gewoon eerlijk tegen je klanten en geef aan dat je het pakket nog niet eens verstuurd heb. Maar nee, de klanten worden gewoon keihard voor de gek gehouden. Had speciaal jurkjes besteld voor de vakantie. Heel fijn dat ik nu niks optijd binnen krijg. Voor mij geen h&m meer. Er worden alleen maar leugens verteld en klantenservice is ver te zoeken. Zo ga je niet met klanten om. Ben ontzettend kwaad hierover.

Tevreden wanneer ik mijn pakket voor mijn vakantie ontvang 4juli. Wat toch niet gaat lukken. Dus een goedmaker zoals een cadeaubon zou fijn zijn. En dan geen miezerige cadeaubon van 5euro. Dat helpt niks en niemand.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door H&M in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat H&M een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

H&M

Heeft op 18 juli 2016 om 18:45 geantwoord

Hallo,

We hebben contact opgenomen met de klant om onze excuses aan te bieden en een compensatie aan te bieden. Mochten er dergelijke vragen zijn met betrekking tot leveringen, neem dan gerust contact op met onze eigen H&M Klantenservice. Wij helpen jou dan graag verder.

H&M Klantenservice

Je kunt ons bereiken op:

Maandag t/m vrijdag van 8.00 - 21.00 uur.
Zaterdag en zondag van 9.00 -17.00 uur.

Telefoon 0900 - 1988 (7,5 cent per gesprek)
Fax 0900 - 0401059
E-mail klantenservice.nl@hm.com

Shop around the clock.
www.hm.com 24 hrs open.

Alle klachten die gemeld zijn door Farah.naz