Klacht: Levert planten die niet aanslaan

rgjvdorst op 08 augustus 2016 over Direct plant in de categorie Tuin

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Levert planten die niet aanslaan
Uitvoerige mail hierover te bevragen op [email protected]

Antwoord van de klantvriendelijke meneer Hommes.
Helaas moet ik mededelen dat de garantietermijn hiervoor reeds verstreken is.
Wij zullen de andere Japanse esdoorns crediteren.
Vreemd dat ze bij u allemaal doodgaan, wij hebben er dit jaar verder nog geen hoeven te vergoeden??
Emanuel Hommes

Loopt al enige maanden creditering nimmer ontvangen.

Gewenste Oplossing:

Geld terug of herlevering met extra

Alle klachten die gemeld zijn door