Klacht: levert niet volgens geplande en beloofde data

op 17 juni 2017 over Coolblue in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Gisteren 16/06/2017 in alle naiviteit bij cool(fake)blue besteld.
Levering zou volgens belofte andere dag 17/06/2017 gebeuren.

1. Track en trace service geeft aan dat 13.41 uur is besteld op
vrijdag 16/06/2017. op zaterdagochtend 17/06/2017 8.12 uur wordt het pas doorgestuurd naar
Bpost.

2. Sinds dan is men bezig met verweerrrrrrrrking …….

3. Bpost geeft aan levering pas op 19 juni ??????? (ipv) 17 juni zoals
beloofd.

4. Klantenserverice gebeld van Coolblue. Op melding via website wordt niet gereageerd
binnen uur zoals beloofd.

5. Dan maar telefoon naar de klantenservice. Na 10 minuten nog niemand
aan de lijn en nog altijd in de wacht. Waarschijnlijk is de ene
armzalige ziel van het klantenservice met honderd andere gedupeerde in
gesprek.

6. Kortom, men komt beloften niet na, men reageert niet, men is niet
in staat om de telefoon op te pakken, vandaar mijn voorstel noem u
zelf voortaan niet meer Cool. Want dat bent u in het geheel niet.

Ik zal mijn kennissen aanraden niet meer in dezelfde fout te stappen
zoals ik heb gedaan. Apart een dag thuis zitten, voor wat?
En dan doorleuk verwijzen naar een levering op maandag????? Denken jullie dat ik niks beter te doen heb?
Voor mij in de eeuwigheid geen coolblue meer!

Gewenste Oplossing:

Wanneer men geen valse beloften maakt. Geen sorry-cultuur.
Een onbereikbare klantenservice (10 min aan telefoon en nog niets)

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Coolblue

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Coolblue in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Coolblue een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Coolblue

Heeft op 17 juni 2017 om 19:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Rob,

Bedankt voor jouw review en natuurlijk voor de tijd die je hebt genomen om ons te voorzien van feedback. Wat ontzettend naar dat jouw pakket zo enorm is vertraagd. We kunnen echt heel goed begrijpen dat je teleurgesteld bent, en dat je vol spanning wacht op meer duidelijkheid hoe dit is gebeurd. We hebben jouw gegevens er direct bij gepakt, en we hebben dit meteen doorgezet naar onze specialisten van de bezorgafdeling. Deze zullen contact opnemen met Bpost, om meer informatie te vergaren waar dit fout is gegaan. Dit wordt zo snel mogelijk opgepakt, en je zult hiervan een terugkoppeling van ons krijgen zodra er meer informatie bekend is. Duizendmaal excuses voor deze enorme vertraging, en natuurlijk voor het ongelukkige gevoel wat je op dit moment hebt. Mocht je verdere vragen voor ons hebben, kan je hiervoor het volgende e-mailadres gebruiken: geenglimlach@coolblue.nl.

Groeten,
Coolblue

Heeft op 17 juni 2017 om 22:45 geantwoord

Eerst nog eens je krediet kaart trekken om nog eens een bestelling te plaatsen i.d ijdele hoop dat dan wel de volgende dag wordt geleverd e'n maar wachten tot je vorige geld wordt terug gestort. Te belachelijk voor woorden.

Alle klachten die gemeld zijn door robkoor