Klacht: LEVERT NIET OP TIJD en onprofessionele telefonische bejegening

Ik bel naar de klanten service en krijg een meneer ene zekere Danny die de gebruikelijke telefonische fatsoensnormen niet heeft begrepen tot zover is dit subjectief NU het objectieve deel. Ik krijg een mail waarin een dag genoemd wordt van bezorging het is nu 2 dagen na ontvangst van de mail het product is niet binnen. Het meest storende is dat de heer Martens Mestens of zoiets die inbreekt op het gesprek van Danny zich in allerlei bochten wringt om de te late levering te verklaren. Tot nu toe is er eigenlijk zelfs sprake van geen levering. Het komt niet uit de strot van de heer Martens om zich te ver-excuseren tegenover zijn klant, zelfs niet nadien dat de heer de bedrijfsleider hier op door mij is gewezen persisteert de heer de bedrijfsleider in uitleggen waardoor. Het is oh zo moeilijk sorry te zeggen tegen een klant en daarom verlies je klanten ELECTRONICAOUTLET24.NL

je klant informeren dat het je niet lukt dat je als bedrijf je afspraak niet nakomt. Want mensen moeten thuis blijven . Bij de supermarkt krijg je je boodschappen gratis als ze hun afspraken niet nakomen ergens is er een middenweg.
Goede service bestaat er uit dat als je iets niet kunt leveren je je klant belt of andersinds verwittigt dat je niet conform de afspraak kunt regelen en je biedt als bedrijf je excuus aan voor het ongemak. Een moment om direct te acteren.

Alle klachten die gemeld zijn door Ontevredenklantelectronicaoutlet24.nl