Klacht: Levert niet en reageert ook niet op annulering

op 26 mei 2020 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Een matras besteld dat binnen 2 tot uiterlijk 7 dagen geleverd zou worden. Echter bleef de status op verwerken staan en gebeurde er niets. Telefoonnummer wat in hun algemene voorwaarden staan werkt niet. Het info e-mailadres werkt ook niet meer. Na heel lang zoeken en proberen achter e-mail van klantenservice gekomen. Hier reageren ze niet inhoudelijk op het probleem. Inmiddels al elders een matras besteld want het zware schouderblessure. Ik heb mijn bestelling geannuleerd binnen de wettelijk termijn van 14 dagen. Echter is de reactie wat vervelend dat dit zo vertraagd we gaan het bij het management team neerleggen. Vervolgens hoor je weer niets. Ik heb betaald met creditcard en na 30 dagen kan ik via de ing geldterugservice als het goed is mijn geld alsnog terug krijgen. Dit is totale oplichting. Ik heb er een melding bij consuwijzer van gemaakt maar nog niets gehoord. Ook heb ik op trustpilot mijn verhaal geplaatst en daar staan veel schrijnende vergelijkbare casussen. Dit moet stoppen!

Ik ben tevreden als Groupon hun fout erkend en mijn annulering bevestigt en mijn €281,99 terug stort. Maar als ik naar de verhalen van mede als slachtoffers kijk doen ze dit niet. Dit moet aangepakt worden.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupon

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Groupon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Groupon maffia