Klacht: levert niet en is niet bereikbaar

op 19 augustus 2016 over Puzzlelamp in de categorie Internetshops - Interieur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een bestelling gedaan op de webshop op 29 juli en ook direct betaald. Ook heb ik een mail gestuurd met een vraag over de levertermijn. Omdat ik maar steeds niets hoorde heb ik op 5 augustus op verschillende manieren geprobeerd contact te krijgen: via facebook, via de website, via verschillende mailadressen die ik van hen heb kunnen achterhalen. Geen reactie. En het telefoonnummer op de website blijkt niet te bestaan.
Op 6 augustus heb ik een mail ontvangen dat de bestelling verzonden is. Maar ik heb niets ontvangen. Inmiddels heb ik weer wat mails gestuurd, oa met het verzoek om mijn geld terug te storten.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn geld terug heb.
En liefst zou ik ook zien dat de site verdwijnt zodat een ander dit niet overkomt

Alle klachten die gemeld zijn door emarsman