Mijn Klacht:
Goedemiddag,
Regelmatig koop ik leverkaas van het merk AH,
Met de leverkaas is niks aan de hand, die is lekker.
Maar je kunt de plakjes niet normaal van elkaar afhalen om op je brood te doen, het is echt een
Slagveld.
Mijn vraag is , kunnen er geen velletjes tussen de
Plakjes gelegd worden.
Vriendelijke groeten Nelly de Bruijn-Moolenaar
Gewenste Oplossing:
Verder ben ik heel tevreden over AH


