Klacht: leveringstijd

op 20 april 2016 over Koopjedeal.nl in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

bestelling geplaatst zaterdag 19 april; betaling via I-deal Rabobank .
ordernr. 201285102
Geen e-mail oftewel tegenbericht ontvangen van koopjesdeal betreffende betaling en leveringstijd produkten.

graag zo spoedig mogelijk bericht hierover.

Gewenste Oplossing:

bericht over betaling en leveringstijd

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Koopjedeal.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Koopjedeal.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Koopjedeal.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Koopjedeal.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Koopjedeal.nl

Heeft op 10 mei 2016 om 14:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Ruben,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wij hebben het één en ander gecontroleerd omtrent de levering van uw bestelling.
De status van uw bestelling is: voltooid.
Dit betekent dat u de volledige bestelling reeds in ontvangst heeft mogen nemen.

Heeft u uw bestelling ontvangen? Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.

Heeft u uw bestelling tot op heden niet ontvangen? Zou u nog twee werkdagen kunnen wachten op het aflever-moment van het verzendbedrijf?

https://jouw.postnl.nl/#!/track-en-trace/3SMOQ323925801/NL/6305BA

Heeft u uw bestelling na twee werkdagen nog niet ontvangen? Neem contact op met ons!

Vertrouwend er op u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Heeft u nog vragen of opmerkingen? Neem gerust contact op met ons!

Met vriendelijke groeten,

Sander van de Buurt
Servicemanagement
www.koopjedeal.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Ruben22