Klacht: leveringsgebreken en zeer slechte klantcommunicatie

op 21 september 2016 over Dit is TV in de categorie Digitale TV

Ik heb mijn bestelde product met ordernr, 10047766 ondanks allerlei beloftes nooit ontvangen. Hierbij kreeg ik mailtjes dat ze binnen 1 werkdag kunnen leveren en ze een nieuwe voorraad binnen hadden etc. Bij ordernavraag houden ze je zowel telefonisch als per email aan het lijntje en geven ze aan dat ze om een ”update” gaan vragen. Hier wordt je nooit van op de hoogte gehouden en wanneer je weer om een status vraagt weten ze nergens van af en moet je maar afwachten. Ik ervaar dit als zeer onbeschoft terwijl ditistv in gebreke blijft mbt de levering. Bij het annuleren van mijn bestelde dienen hetzelfde verhaal, telefonisch en per email geannuleerd, maar een bevestiging sturen willen ze niet, waardoor ik niet kan bewijzen dat ik heb opgezegd. Erg onredelijk !!

Een bevestiging van mijn opzegging en mijn geld terug binnen de aangegeven tien dagen !!

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dit is TV

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dit is TV nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door wesley112