Klacht: Leveringsdatum verstreken

op 10 juli 2017 over H&M in de categorie Kledingwinkels

Hallo,

Op 02-07 heb ik een bestelling geplaatst. Binnen 2/3 werkdagen zou ik de bestelling ontvangen. Helaas weet ik uit ervaring dat het zeker 7 werkdagen duurt. Zelfs met de extra in koste gebrachte spiedbestelling doet er vier dagen over!

Ik ben nu ruim een week verder, en nog staat de bestelling op verwerking. Ik ga het weekend op vakantie en de bestelling zou mee moeten gaan. Maar zoals het er nu naar uit ziet, kan ik het op mijn buik schrijven.

Voor zo’n groot bedrijf als jullie, is de verwerking online zwaar slecht! Jullie beloven van alles, maar er gebeurt niets.

Het is gewoon te gek voor woorden, alleen het commentaar op Facebook al. Niemand krijgt wat er beloofd is, bestellingen worden zomaar geannuleerd en mail niet beantwoord. Dit is gewoon niet netjes en jullie verbreken de afspraken.

Ik wil graag mijn bestelling deze week nog ontvangen. Daar heb ik recht op!

Wanneer ik deze week van maandag 10 juli mijn bestelling ontvang!

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over H&M

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over H&M nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door liek16