Klacht: Leveringen en retouren.

op 25 september 2016 over H&M in de categorie Kledingwinkels

Bij H&M meerdere broeken besteld in verschillende bestellingen en elke bestelling miste er wel een broek of was deze vervangen door een item wat totaal niet besteld is. Nadat alle pakketten geleverd waren, er elke keer achter aangebeld dat er iets verkeerd geleverd was zeiden ze we sturen het ontbrekende item na, dit hebben ze gedaan maar 1x gedaan ipv 4x en ik moest uiteindelijk alles wat ik niet wou hebben terug sturen. Dit heb ik gedaan en van de broeken heb besteld heb ik maar 3 gehouden. De rest terug gestuurd, daarop ontvangen van H&M dat ze alles hadden ontvangen. Maand later komt de afrekening of ik even wil betalen voor 6 broeken die ik heb.. Als je er achter aan belt blijkt dat er terug gezonden items missen omdat er een ander artikel door hun geleverd was.. Dus nu willen ze dat ik ga betalen voor dingen die ik niet eens ontvangen heb en niet eens heb. IK KOOP NOOIT WEER IETS BIJ DE H&M, JULLIE ZIJN EEN STEL OPLICHTERS VAN DE BOVENSTE PLANK & ZOALS IK OVERAL OP INTERNET KAN LEZEN FLIKKEN JULLIE DEZE GEINTJES VAKER, DUS GEEN WONDER DAT JULLIE ELK JAAR EEN GOEDE OMZET HALEN.

Wanneer ik maar hoef te betalen voor me 3 broeken ipv 6 broeken waarvan ik er 3 niet heb.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar H&M over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door H&M in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat H&M een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

H&M

Heeft op 26 september 2016 om 13:34 geantwoord

Hallo,
Vanuit de H&M Klantenservice hebben wij vandaag een e-mail verstuurd naar de klant om uit te leggen hoe we ervoor kunnen zorgen dat het bedrag van de vermiste retourzending met haar saldo kunnen verrekenen. In het systeem is zichtbaar dat er op 26 september reeds contact is geweest met onze klantenservice.
Mochten er dergelijke vragen zijn, neem dan gerust contact op met onze eigen H&M Klantenservice. Wij helpen jou dan graag verder.

H&M Klantenservice

Je kunt ons bereiken op:
Maandag t/m vrijdag van 8.00 - 21.00 uur.
Zaterdag en zondag van 9.00 -17.00 uur.

Telefoon: 0900 - 1988 (7,5 cent per gesprek)
Fax: 0900 - 0401059
E-Mail: klantenservice.nl@hm.com

Shop around the clock.
www.hm.com 24 hrs open.*

Alle klachten die gemeld zijn door nynn