Klacht: Levering zonder afspraak

Kosta04 op 19 maart 2018 over Hornbach in de categorie Bouwmarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedenavond,

Vorige week hebben wij een bestelling in de winkel in Breda gedaan voor terrastegels. Vanwege de levertijd waren we er tijdig bij en hebben we voor de zekerheid navraag gedaan: WORDT ER GEBELD OM EEN LEVERINGSAFSPRAAK TE MAKEN? waarop volmondig JA werd gezegd.

Nu kregen we vandaag een sms dat ze MORGEN de tegels komen leveren. Belachelijk! ZONDER TE BELLEN! Aan de telefoon met de klantenservice word doodleuk gezegd dat ze niets kunnen veranderen of annuleren. Zwaar slechte service! We kunnen niks annuleren, niks wijzigen, niet terugbrengen..Nu worden ze morgen doodleuk geleverd, terwijl ze dan twee weken(!!) 1 of 2 parkeerplaatsen in de straat zullen blokkeren..schandalig.

Gewenste Oplossing:

Wij zouden sowieso graag reactie willen hebben op bovenstaande manier van behandelen. Beloftes worden niet nagekomen. Wij zijn 3x de dupe van laksheid en onprofessionaliteit. Wij zouden graag tegemoet gebracht willen komen in bezorgkosten die gemaakt zijn, dat lijkt me minimaal voor deze overlast! In mijn ogen misstaat een korting totaal niet!

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hornbach over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hornbach in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hornbach een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hornbach

Heeft op 04 april 2018 om 08:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door