Klacht: Levering zaterdag 23 juli

op 23 juli 2016 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Via coolblue besteld koelkast en vriezer. Woensdag besteld en zaterdag levering. Kreeg dag ervoor melding dat ze zaten te popelen om af te leveren. Zaterdagochtend bericht, komt tussen kwart voor elf en kwart voor twee. Vlak daarna oeps er is iets mis gegaan met de order maar we komen vandaag ander tijdstip. Zoniet nemen we contact op…. Niks meer gehoord niks meer gezien. Coolblue kan niet helpen. Het 0900 nummer hang ik tien minuten in de wacht à 0,45 cent buiten mobiele kosten. Wat een aanfluiting !!!!

Communicatie met klant !!!

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 02 augustus 2016 om 13:57 geantwoord

Geachte fam. Kiewiet,

Ik heb uw gegevens erbij genomen en zie inderdaad dat het een en ander is misgegaan. Mijn collega's hebben uw pakket moeten herplannen omdat er niet het juiste gewicht was doorgegeven voor de levering. Hierdoor hebben ze het proberen in te plannen voor in andere route.
Helaas is ze dat niet meer gelukt voor diezelfde dag. Hiervoor excuses!

Ik heb dit intern doorgezet als voorbeeld om te laten onderzoeken waar we de processen eventueel kunnen verbeteren qua communicatie naar de klant. We willen in de toekomst natuurlijk voorkomen dat klanten in het ongewisse gelaten worden. Het liefst hebben we natuurlijk tevreden klanten en gaan er dan ook alles aan doen om hier voor te zorgen.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak en een fijne dag gewenst,

Kira
WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door Burtje