Klacht: Levering vouwfiets

op 18 augustus 2017 over Decathlon in de categorie Sportwinkel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op Maandag 7 augustus heb ik een vouwfiets besteld. Deze zou geleverd worden op zaterdag 12 augustus. Elke dag is de levertijd iets opgeschoven, nu is het 18 augustus. Tot op heden hebben wij niks mogen ontvangen. Geen update met betrekking tot de levering, geen excuses voor de te late verzending, helemaal stil aan de overkant.

Na contact met de klantenservice, zijn we tot op heden nog steeds niets duidelijker. Men weigert enige vorm van medewerking, de fiets hebben we nog steeds niet mogen ontvangen.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik per direct de fiets ontvang. Met een fatsoenlijk excuus.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Decathlon

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Decathlon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door joostvdwouw