Klacht: Levering vouwfiets

op 18 augustus 2017 over Decathlon in de categorie Sportwinkel

Op Maandag 7 augustus heb ik een vouwfiets besteld. Deze zou geleverd worden op zaterdag 12 augustus. Elke dag is de levertijd iets opgeschoven, nu is het 18 augustus. Tot op heden hebben wij niks mogen ontvangen. Geen update met betrekking tot de levering, geen excuses voor de te late verzending, helemaal stil aan de overkant.

Na contact met de klantenservice, zijn we tot op heden nog steeds niets duidelijker. Men weigert enige vorm van medewerking, de fiets hebben we nog steeds niet mogen ontvangen.

Wanneer ik per direct de fiets ontvang. Met een fatsoenlijk excuus.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Decathlon

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Decathlon nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Decathlon in behandeling genomen

Bericht van Decathlon

2 maanden geleden - Beste Joost, Bedankt voor uw bericht. Zou u ons het bestelnummer van de geplaatste bestelling willen toesturen? Met het e-mail adres kunnen wij helaas niet de juiste bestelling vinden. Zodra we deze hebben mogen ontvangen zullen we voor u nakijken wat de status is van de bestelling. In afwachting van uw reactie wensen wij u een fijne dag. Met sportieve groet, Sascha Klachtencoach Decathlon.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Decathlon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Decathlon

Heeft op 23 oktober 2017 om 10:21 geantwoord

Beste Joost,

Op 9 oktober hebben we u in een bericht gevraagd om een bestelnummer. Hiermee kunnen wij je order in ons systeem opzoeken en kijken waarom de levertijd zo vertraagd is. Helaas hebben we nog geen antwoord mogen ontvangen. Wij gaan er daarom vanuit dat je klacht inmiddels is opgelost. Indien u hier toch nog vragen over heeft mag u altijd contact opnemen. Onze e-mail adres is klantenservice@decathlon.nl

Wij gaan er vanuit u zo voldoende te hebben geinformeerd en wensen u nog een fijne dag.

Met sportieve groet,
Sacha
Klachtencoach Decathlon.nl

Alle klachten die gemeld zijn door joostvdwouw