Klacht: Levering vloerbedekking

op 23 mei 2016 over Kwantum in de categorie Bouwmarkten

Geachte heer/mevrouw,

vandaag is bij ons een aantal vierkante maters vloerbedekking geleverd.
Nummer van de bezorgbon: 124874.

De manier waarop dit is gebeurt is op zijn zachts gezegd, schandalig.
Allereerst hebben wij extra betaald om de rol vloerbedekking naar zolder te laten brengen, vanwege de grote afmetingen en het gewicht.
Vanmiddag is dit afgeleverd door een transportbedrijf, door één persoon.
Deze heeft geprobeerd de rol naar zolder te brengen, maar hij heeft hierbij ons lakwerk van enkele dagen (!) oud weten te beschadigen, op sommige plekken zelfs tot op het hout.
Vervolgens heeft hij de vloerbedekking uitgerold om tot de conclusie te komen dat het toch wel erg veel is.
Dit is toch iets wat een vervoerder hoort te weten en op zijn minst over geïnformeerd moet worden.
Mijn vriendin heeft vervolgens mee moeten helpen met het naar boven brengen van de losse vloerbedekking, welke vervolgens op een hoopje op zolder neergelegd wordt.

Dit hebben wij zojuist zelf maar weer tot een rol geprobeerd op te rollen, om blijvende schade tot een minimum te beperken.
Wel hebben we al geconstateerd dat er scheuren, krassen en schaafplekken op de onderkant van de vloerbedekking zit.
Bovendien is ons schilderwerk beschadigt en dient dit gerepareerd te worden, wat ons nog meer geld gaat kosten.

Ik denk dat uit bovenstaand verhaal wel op te maken is dat wij totaal niet tevreden zijn met de manier waarop dit is afgehandeld en wij dan ook verwachten dat Kwantum met een oplossing gaat komen.

Mijn vriendin heeft vanmiddag al telefonisch contact gehad met de klantenservice, maar die verwijzen ons door naar het transportbedrijf.
Echter is dit transportbedrijf door Kwantum ingehuurd en is het daarom ook de taak van Kwantum om dit probleem op te lossen.

Ten eerste eis ik een verklaring waarom dit zo is afgehandeld en of dit een normale gang van zaken is. Daarnaast verwacht ik een schadevergoeding ter hoogte van het totaalbedrag dat wij hebben betaald voor de levering van deze vloerbedekking. Kosten voor het herstellen van het schilderwerk wil ik in dat geval nog achterwege laten.
Graag hoor ik van u wat uw inziens een passende oplossing is en ik hoop dan ook dat wij dit toch nog tot een goed einde kunnen brengen.

Niels van Daalen

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kwantum

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kwantum nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door NielsvanDaalen