Klacht: Levering Vinger Pulse Monitor (artikelnr. DIS-00023)

op 01 september 2016 over Gave Actie in de categorie Deal-Sites

Het is alweer meer dan 4 maanden geleden (25 maart 2016) dat ik een order met bestelnummer 100059847 heb geplaatst. Het gaat om een Vinger Pulse Monitor (artikelnr. DIS-00023) met een orderbedrag van 30,90 euro (24,95 + 5,95 verzendkosten) . Nog steeds is de status van deze order in bestelling. Na een aantal email wisselingen waarin wordt verteld dat de bestelling binnen een week wordt verstuurd is er nog niks veranderd. Wel betaald en na 4 maanden nog niet geleverd.

Teruggave van het order bedrag van 30,90 euro of levering van de bestelling.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Gave Actie over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Gave Actie in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Gave Actie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Gave Actie

Heeft op 02 september 2016 om 11:07 geantwoord

Beste Antoine,

Helaas is je bestelling nog niet verstuurd. Excuus voor deze vertraging. Op dit moment kan ik geen definitief uitsluitsel geven wanneer het precies verstuurd kan worden. We zullen je actief op de hoogte houden wanneer je het kunt verwachten. Wij zullen dit per email doen.

Natuurlijk hopen wij het niet, want wij willen je graag voorzien van een mooi product. Maar ik wil je er op wijzen dat je altijd de mogelijkheid hebt om te annuleren.

Uit onze email correspondentie blijkt dat je op de hoogte bent van de vervelende vertraging. Het plaatsen van een klacht heeft geen invloed de snelheid van bezorgen. Wij doen onze uiterste best alles snel te bezorgen.

Gave Actie

Alle klachten die gemeld zijn door Jazzism