Klacht: levering vertraagd en tot nu toe nog niks gekregen

op 03 april 2013 over [email protected] in de categorie Koeriersbedrijven en post

verschrikkelijke slechte service van [email protected]! inmiddels 2 weken terug via de internetsite van blokker een tuinbank,parasol, hoes voor parasol en hoes voor tuinset besteld en meteen betaald. keurig de hoezen binnengekregen. maar mooi geen tuinbank en parasol. [email protected] zou op woensdags leveren. de avond ervoor een smsje ontvangen met het tijdstip. niemand die woensdag op komen dagen. vervolgens erachteraan gebeld. ja bestelling was bij hun nog niet geleverd. vervolgens gaan ze t uitzoeken en hoor je helemaal niks. dus ik weer zelf gebeld. ja we zijn er mee bezig. jaja dat zal wel. werd ik later gebeld ja bestelling kan morgen geleverd worden, u krijgt vanavond een sms met tijdstip. nou mooi niet dus! ik weer gebeld dat ik geen tijdstip heb ontvangen. wordt er gezegd ja kan pas vanaf de volgende dag geleverd worden!! nou ik vind dit niet normaal en bestel nooit meer op deze manier. wordt gewoon in de maling genomen en moet nu nog maar afwachten of ik mijn spullen zal krijgen. het stoom komt inmiddels uit mijn oren en blijf aan de telefoon hangen tot ze helemaal gek van me worden. ik vind dit zo verschrikkelijk slecht.

nou gewoon mijn bestelde spullen krijgen en vind dat ik nu wel recht heb op een degelijke korting aangezien ik als klant zo slecht behandeld wordt.

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar [email protected] over deze klacht.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door [email protected] in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat [email protected] een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

[email protected]

Heeft op 07 april 2013 om 14:18 geantwoord

Zending is afgeleverd. Klant gebeld voor excuses en uitleg. Afgesproken om 08-04-2013 terug te bellen.

Mvg,

[email protected]

Alle klachten die gemeld zijn door reneebutter