Klacht: Levering vertraagd

op 07 juli 2017 over H&M in de categorie Kledingwinkels

Het is de zoveelste keer dat ik de dupe ben van een ongeregeld zooitje bij H&M. Ik bestel afgelopen zaterdag kleding en het is nu al bijna een week verder en de bestelling word nog steeds aangegeven als “word verwerkt”. Ik bel met de klantenservice meerdere malen en elke keer krijg ik te horen dat er een vertraging speelt bij het warenhuis. Heel vervelend mevrouw onze excuses. Dat krijg je te horen, maar je hebt er niets aan. Ik bestel kleding op tijd zodat ik het op tijd binnen heb wanneer ik het nodig heb. Ik zal nu hoogstwaarschijnlijk niets binnen krijgen deze week. Dit is de zoveelste keer dat dit mij gebeurd. En er word niets aan gedaan.

Ik zou het ontzettend op prijs stellen als H&M de boel eens wat beter ging regelen. Dat ik op de hoogte word gesteld van een eventuele vertraging in plaats van dat ik dat zelf telkens mag gaan uitzoeken. Laat ze duidelijkheid geven wanneer je belt, ze hebben geen idee van wanneer het pakket geleverd zou kunnen worden. Een klant wil duidelijkheid! En ik vind dat ze er nu wel wat tegenover mogen zetten hoor, word er zo langzamerhand helemaal gek van. Korting is wel op zn plaats.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over H&M

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over H&M nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rboereboom