Klacht: Levering verkeerde schoenen

op 12 juli 2017 over Sarenza.nl in de categorie Internetshops - Schoenen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Nadat ik mijn bestelling pas na anderhalve week heb ontvangen bleek er in de doos vrouwenmaat 9 te zitten(41 1/2) in plaats van mannenmaat 9 (43 1/2). Aangezien ik duidelijk maat 43 1/2 heb besteld wilde ik wel graag de juiste schoenen ontvangen en deze retourneren. Na 3 mails verzonden te hebben kreeg ik geen reactie. Ook heb ik vaker de klantenservice proberen te bellen maar die zetten je niet in een wachtrij maar hangen je gewoon op. Erg onbeschoft.

Gewenste Oplossing:

Als sarenza de juiste maat opstuurt en ik de eerder bezorgde schoenen gratis kan retourneren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sarenza.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sarenza.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Teunb